Valiutos (iš litų į eurus) konvertavimas OpenCart administravime
Kaip jau visi žinome, 2015 m. sausio 1 d. Lietuvos litą keičia euras. Nesvarbu kokią elektroninę turinio valdymo sistemą naudojate, iki šiol prekių ar paslaugų kainas įvesdavote litais. Norimos valiutos atvaizdavimą pačioje parduotuvėje be problemų galima konvertuoti į eurus. Bet ką daryti su įvestomis kainomis administravime? Ar palikti tokias kokios yra? O kuriant naujas prekes perskaičiuoti į litus ir tik tuomet įvesti kainą? Nepatogu. Vienas iš sprendimų gali būti toks - rankiniu būdu patiems pakeisti visų esamų prekių kainas į eurus. Tačiau tai galbūt tiktų jei turite ned..
0 komentarai - rodyti komentarus
OpenCart 2.0.0.0 versija jau čia! Išbandykite ir įvertinkite.
Puiki žinia elektroninėje komercijoje - 2014 m. spalio mėn. viena populiariausių atviro kodo sistema atsinaujino į 2.0.0.0 versiją. Daug žadanti nauja sistema iš tiesų paliko gerą įspūdį. Šiame straipsnyje trumpai aptarsiu labiausiai pasikeitusias funkcijas palyginus su ankstesnėmis versijomis (1.5.x). Elektroninėje komercijoje jau standartu tampantis “Responsive” (prisitaikantis prie mažesnių ekranų, tokių kaip planšetės ar mobilieji telefonai) - OpenCart taip pat neatsiliko. Nauja versija yra pilnai prisitaikanti prie įvairių dydžių ekranų (tiek parduo..
0 komentarai - rodyti komentarus
Dvigubas valiutos rodymas (litų ir eurų atvaizdavimas)
Artinantis euro įvedimui Lietuvoje, tikriausiai jau pastebėjote, kad ne tik prekybos centruose ar kitose parduotuvėse atsirado kainų rodymas su eurais, bet ir elektroninėse parduotuvėse. Lietuvoje euro įvedimas bus 2015 sausio 1 d., todėl visoje internetinėje erdvėje vykstą šioks toks sąmyšis - vieni ieško sprendimų kaip padaryti dvigubos valiutos rodymą savo internetinėje parduotuvėje, kiti bando tai pasidaryti patys, treti galvoja, kad tai nebūtina. Pagal Lietuvos Respublikos euro įvedimo įstatymo 17 straipsnį - rodyti dvigubos dviguba valiutą (litais ir eurais) -..
0 komentarai - rodyti komentarus
Galimybė rinktis - šablonas arba unikalaus dizaino sprendimas
Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, elektroninė komercija iš tiesų yra labai konkurencinga rinka. Šį kartą aptarsiu konkrečiai elektroninių parduotuvių dizaino sąvoką. Vieni siūlo gausybę jau paruoštų dizainų (arba kitaip vadinamų šablonų), kiti - unikalų sprendimą, prie kurio dirbs dizaineris. Pasirinkimas tikrai didelis, bet ką rinktis? Iš vienos pusės atsakymas gali būti labai paprastas - nori būti unikalus ir išsiskirti iš kitų - renkuosi unikalų sprendimą, nori sutaupyti - renkuosi jau paruoštą sprendimą. Visgi, mano nuomone, rei..
0 komentarai - rodyti komentarus
Pirmas žingsnis google paieškos optimizavimui (SEO)
Šiame straipsnyje norėčiau pakalbėti apie SEO optimizaciją. Paprastiems vartotojams tai gali būti nesuprantama terminologija, tačiau pradėjus naudotis elektronine parduotuve nori nenori reikės šį terminą suprasti. Nebūtina labai daug gilintis, tačiau bent pagrindus rekomenduotina suprasti. Išmokus pagrindus, bus lengviau pereiti prie rimtesnės SEO optimizacijos. Kadangi SEO optimizacija apima labai platų spektrą ir dažniausiai viskas daroma žingsnis po žingsnio, šioje dalyje parašysiu apie svetainės žemėlapio naudą jūsų elektroninei parduotuvei. Mano manym..
0 komentarai - rodyti komentarus
OpenCart turinio valdymo sistema - ar teisingas pasirinkimas?
Dirbant elektroninėje komercijoje (kuriant elektronines parduotuves) dažnai sulaukiame klausimo: kodėl naudojate OpenCart atviro kodo sistemą? Klausimas yra teisingas ir suprantamas, tačiau atsakyti į jį yra kiek sudėtinga. Juk negalime atsakyti – „Nes tai yra pati geriausia atviro kodo sistema“ arba „Nes mums ji patinka“. Toks atsakymas būtų per daug banalus ir neteisingas. Dėl šios priežasties nusprendžiau kiek plačiau aprašyti ir padiskutuoti, kodėl renkamės būtent OpenCart, o ne kitas, taip pat populiarias, atviro kodo sistemas. Jei reikėt..
0 komentarai - rodyti komentarus